Nissan Forum ve Paylaşım Platformu-Türkiye
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Nissan Forum ve Paylaşım Platformu-Türkiye

Hoşgeldin ; Misafir

Giriş yap

Şifremi unuttum



www.nissanim.yetkin-forum.com
Site İstatistikleri
 Hoşgeldin;

Toplam
0 Mesajın Var.


Üyelik Tarihin:
1/1/1970
Son Ziyaretiniz:
1/1/1970

5922 Gündür yayındayız
824 Konumuz var
2027 Mesaj gönderildi
925 Kullanıcımız Var
Son Üyemiz :
https://nissanim.yetkin-forum.com/u925

Nissanci.coM Anket

EN BEĞENDİĞİNİZ NİSSAN MODELİ HANGİSİ?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sonuçları Gör

Nissanci.CoM
Mozilla Firefox
Internet Explorer
Opera
Netscape
ile test edilmiştir
Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma


Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Nissanci.Com Konu Bilgileri
Konu Başlığı
NİSSAN PRİMERA ACİLLL
Sizden Başka
Bu forumu gezen kullanıcılar: Yok
Bu konuyu Paylaş?veya Seçenek Göster!
Gözle

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1NİSSAN PRİMERA  ACİLLL Empty NİSSAN PRİMERA ACİLLL 5/3/2009, 16:56

RETROSOSYONER



RETROSOSYONER

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Merhaba

1997 model 2.0 SE nissan primera aracımı alalı daha 3 hafta oldu aracımla ilgili olarak birkaç sorunum var dımcı olursanız sevinirim.

1- Aracımla uzun yola çıktığımda hararet göstergesi sıfıra düşüyor ve hiç yükselmiyor. Dolayısı ile kalorifer de soğuk üflüyor. Ancak aracımla şehir içi trafiğine girdiğimde hararet yükseliyor ve ibre tam orta noktaya geliyor, sonra aracımdan fokurtu sesleri geliyor motor kaputunu açıp baktığım su haznesindeki suyun kaynadığını görebiliyor ve fokurtu seslerini çok net duyabiliryorsunuz. Ancak bu durumda bile hararet göstergesi yukarıya çıkmıyor orta nokta da kalıyor. Bu sorunu termostat arızalı olduğu için yapabilir diye düşünüyorum. Yukarıda bahsetmiş olduğum belirtilere göre başka bir arızasıda olabilir mi.

2- 1. vitese takıp araç kalkacağı zaman alt tarafatan metal gıcırtıları geliyor metal genleşmesi sesi gibi. Ancak çukurlardan veya başka bir yerden geçtiğimde ve normal seyir halinde tık yok... Aracın üst tablalarını ve motor kulağını değiştirdim bu sesten dolayı ancak halen devam etmek de. Neden olduğunu bilmiyorum. Hatta üst tablayı değiştirdikten sonra direksiyonun eğri durmaya başladı onuda gidip düzelttireceğim. Eğer sizinde aracınıda tabla değişikliği olursa bunu mutlaka kontrol edin derim.

3- Araçla 20 km hızla 2 viteste giderken devir düştüğünden dolayı 1. vitese almaya çalıştığımda çok zor geçiyor. Tabiri caiz ise 1 vitese geçmek için araçla mücadele ediyorum. Ancak araba durduğunda 1. vitese çok ama çok raht geçiyor diğer geçişlerde sorun yok. Bundan önce birçok araba kullandım ve kullanmaktayım hiçbirinde böyle birşey yaşamadım. Bu sizce norma mi?

4- Aracın teyp kodunu bulamıyorum bunu nerden bulabilirim. clarion ARB 2170 E modeli.

Bu konularda yardımcı olursanız sevinirim.

aliure



aliure

Nissancı.coM'da
ACEMİ SÜRÜCÜ

ACEMİ SÜRÜCÜ
1- Ben usta değilim yalnız 1 soruda Arıza termostatda 3 soru araç normal çalışmaktadır

RETROSOSYONER



RETROSOSYONER

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Geçen hafta aracımı sanayiye götürdüm. Fokurtu sesi radyotör kapağındanmış radyotör kapağını değiştiridim. Fokurtu kesildi. Motorun uzun yolda soğuması ile ilgili olarak sorun termostat'da dediler neyse termostat'ın olduğu yeri söktük baktık içinde termostat yok ( benden önceki nasıl binmiş bilmiyorum) termostat'ı da taktık.. Ancak araba uzun yolda halen sıcaklık kaybediryor. ısı 90 derece iken 5 dakka içinde 120 km hızla giden arabada 0 düşüyor. Sorun nerde anlamaış değilim hafta sonu yeniden baktıracağım. Vitesli ilgili olarak normal yazmışsınız. Sorunları ve çözümleri burada paylaşacağım.... Ha unutmadan aracın abs aqrıza lambası yanıyordu kendiliğinden söndü ancak araç fren yaptığınızda abs devreye girmiyor oda başlı başına bir sorun. Ankarada URAZ oto varmış herkes tavsiye ediyor bir fırsat bulduğumda onlara baktıracağım.

ayarcımurat



ayarcımurat

Nissancı.coM'da
DRİFTÇİ

DRİFTÇİ
RETROSOSYONER demiş ki:Geçen hafta aracımı sanayiye götürdüm. Fokurtu sesi radyotör kapağındanmış radyotör kapağını değiştiridim. Fokurtu kesildi. Motorun uzun yolda soğuması ile ilgili olarak sorun termostat'da dediler neyse termostat'ın olduğu yeri söktük baktık içinde termostat yok ( benden önceki nasıl binmiş bilmiyorum) termostat'ı da taktık.. Ancak araba uzun yolda halen sıcaklık kaybediryor. ısı 90 derece iken 5 dakka içinde 120 km hızla giden arabada 0 düşüyor. Sorun nerde anlamaış değilim hafta sonu yeniden baktıracağım. Vitesli ilgili olarak normal yazmışsınız. Sorunları ve çözümleri burada paylaşacağım.... Ha unutmadan aracın abs aqrıza lambası yanıyordu kendiliğinden söndü ancak araç fren yaptığınızda abs devreye girmiyor oda başlı başına bir sorun. Ankarada URAZ oto varmış herkes tavsiye ediyor bir fırsat bulduğumda onlara baktıracağım.

-ısı ile ilgili olarak müşüre baktırabilirsin sorun onunla ilgilide olabilir!

-vites içinde bildiğim kadarı ile şanzuman korumalı olduğu içindir bir proglem olduğunu düşünmüyorum!

-abs ile ilgili olarak sensörlerde sorun olabilir.bilgisayara bağlatsan daha net anlaşılır!...

RETROSOSYONER



RETROSOSYONER

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Isı kaybı ile ilgili sorun termostat kaynaklıymış. Geçen hafta servise götürdüğümde termostat taktıklarını söylemişlerdi. Dün yine servise gittim sorunum devam ediyor dedim. Onlarda takılan termostatın düşük bir ihtimalle arızalı olabileceğini söylediler. Bende sökün o zaman yesnisini takın dedim. Neyse termostatın olduğu yeri söktüğümüzde içinde termostat olmadığı çıktı. Birde servistekiler bana aracı başka yere götürdün mü birisi mi söktü biz geçen hafta termostat taktık gibi şeyler söylemey başladılar. Biraz kızınca ve köpürünce sesleri kesildi Diyeceğüim şu; servislerde mutlaka ama mutlaka aracınızın başında durup yapılan işi kontrol edin. Kimseye güvenmeyin. Bariz ortada geçen hafta termostat taktıp deyip gönderdiler sonra bir baktık takmamışlar birde suçu senin üzerine atmaya çalışıyorlar. Neyse aracın sorunu çözüldü bari. Arkadaşlar yaşadıkları teknik sorunları forumda bizler ile paylaşırlar ise araçlarımız hakkında daha bilinçli olacağımıza ve bazı küçük arızalarıda servise gitmeden halledebileceğimize inanıyorum.

6NİSSAN PRİMERA  ACİLLL Empty çok haklısın!... 20/3/2009, 14:11

day07



day07

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
RETROSOSYONER demiş ki:Isı kaybı ile ilgili sorun termostat kaynaklıymış. Geçen hafta servise götürdüğümde termostat taktıklarını söylemişlerdi. Dün yine servise gittim sorunum devam ediyor dedim. Onlarda takılan termostatın düşük bir ihtimalle arızalı olabileceğini söylediler. Bende sökün o zaman yesnisini takın dedim. Neyse termostatın olduğu yeri söktüğümüzde içinde termostat olmadığı çıktı. Birde servistekiler bana aracı başka yere götürdün mü birisi mi söktü biz geçen hafta termostat taktık gibi şeyler söylemey başladılar. Biraz kızınca ve köpürünce sesleri kesildi Diyeceğüim şu; servislerde mutlaka ama mutlaka aracınızın başında durup yapılan işi kontrol edin. Kimseye güvenmeyin. Bariz ortada geçen hafta termostat taktıp deyip gönderdiler sonra bir baktık takmamışlar birde suçu senin üzerine atmaya çalışıyorlar. Neyse aracın sorunu çözüldü bari. Arkadaşlar yaşadıkları teknik sorunları forumda bizler ile paylaşırlar ise araçlarımız hakkında daha bilinçli olacağımıza ve bazı küçük arızalarıda servise gitmeden halledebileceğimize inanıyorum.
evet başlıkta belirtiğim gibi çok haklısın değerli üyemiz!
ithal araçların sorunlu olarak tanıtılmasının sebebi genel olarak ustalarımızın beceriksizliği ve bilinçsizliğindendir!
ama artık kullanıcılar bilinçlenmeye başladı ;bilinçsiz ustalarımızın sayıları giderek azalıyor!...

http://nissanci.com

RETROSOSYONER



RETROSOSYONER

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Ben bu ısı ile ilgili sorunu bir türlü çözebilmiş değilim. Termostat takıldıktan sonra araba düzene girmişti. Ancak bugün işten eve gelirken hararet aniden aşırı şekilde yükseldi. Arabayı kenara çektim biraz bekledim hararet normale geldi, sonra biraz ilerledim ancak hararet yeniden anormal seviyelere çıktı.. Motor kaputunu açtım baktım araba fan açıyor iki fanın ikiside canavr gibi çalışıyor. Neyse sonra devam ettim hararet birden normale döndü. Sonra evin önüne gelince arabayı iyice sıkıştırdım ancak bir daha hararet yükselmedi bende anlamadım bu durumu. Başına gelen arkadaş veya bir çözüm önerisi olan var ise sevinirim....

RETROSOSYONER



RETROSOSYONER

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Bu ısı ile ilgili sorunu bugün çözdüm galiba. Araca LPG uygulaması yaparken devirdaimden geçen suyun LPG beyninden de geçmesi gerkiyormuş veya başka bir zamazingosundan . Ancak bizim LPG montajını yapan dingiller devirdaim yapıp motorda dolaşan suyun dolaşmasını engellemişler su devir daim yapmadığı için hararet yükseliyormuş.. Benden önceki sahibide harareti düşürmek için arabnın termostatını söktürmüş. Neyse bugün oto test diye bir nissan servisine götürdüm sorunu hallettiler servis sahibinin oğlu gerçekten bu araçlardan çok iyi anlıyor biraz kazık ama hiç olmaz ise sorununuz çözülüyor ve mutlu olarak ayrılıyorsunuz oradan. Benim aracım 224.000 km'de ve 2000 motor çok fazla yağ yakıyor ancak ne motor nede sekman sorunu var sızdırmada yok. Onuda servise sordum doğal dediler araç hem LPG'li hem 2000 motor hemde 224.000 km gayet normal deyip gönderdiler. Yaklaşık 500 km yarım litre yağ yakıyor benim araba... Eğer böyle sorunu olan arkadaş var ise fazla takmasın kafasına... Birşey daha aracın direksiyonu biraz eskimişti direksiyon simidini değiştireyim dedim, 795 tl fiyat çektiler. Korkunç bir para özellikle bir direksiyon için en iyisi deri kaplatmak 100 -150 tl arası deri kaplıyorlar. şimdilik benden bu kadar. Arkadaşlar lütfen sorunlarınızı ve deneyimlerinizi formda paylaşınız.

Sağlıcakla kalın

Mahmut

PEKSEN



PEKSEN

Nissancı.coM'da
ACEMİ SÜRÜCÜ

ACEMİ SÜRÜCÜ
Merhaba arkadaşlar,

Nissan Primera 1,6 Comfort 2000 model aracım var. Aracın üst salıncaklarından tıkırtı geliyordu. Önce tamircim ile salıncaklarda bulunan fiber braketleri söküp yağladık. Tıkırtı kesildi. Daha sonra yine ses yapmaya başladı. Tanesi 70 TL olan yan sanayi salıncak aldım. onları taktık. İnnanmayacaksınız ama ses kesilmedi. Yan sanayi salıncaklara lastik takozlar koymuşlar. lastik yatak içinde hareket etmiyor. Oysa fiber braketler yatak içinde bilye görevi yapıyordu. Sonradan taktığımız salıncakları açıp baktığımızda lastik takozların aşındığını fark ettik tamircim bunlardan verim alınamayacağını söyledi. Serviste fiber braketlerin (1 Salıncakta 4 tane kullanılıyor) 1 salıncak için 145 TL olduğunu öğrendim.
Şimdi sizlerden ricam bu fiber braketleri servisin dışında başka bir yerden bulup bulamayacağımı bilen varsa söylerse memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.

10NİSSAN PRİMERA  ACİLLL Empty Geri: NİSSAN PRİMERA ACİLLL 21/4/2009, 02:49

day07



day07

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
PEKSEN demiş ki:Merhaba arkadaşlar,

Nissan Primera 1,6 Comfort 2000 model aracım var. Aracın üst salıncaklarından tıkırtı geliyordu. Önce tamircim ile salıncaklarda bulunan fiber braketleri söküp yağladık. Tıkırtı kesildi. Daha sonra yine ses yapmaya başladı. Tanesi 70 TL olan yan sanayi salıncak aldım. onları taktık. İnnanmayacaksınız ama ses kesilmedi. Yan sanayi salıncaklara lastik takozlar koymuşlar. lastik yatak içinde hareket etmiyor. Oysa fiber braketler yatak içinde bilye görevi yapıyordu. Sonradan taktığımız salıncakları açıp baktığımızda lastik takozların aşındığını fark ettik tamircim bunlardan verim alınamayacağını söyledi. Serviste fiber braketlerin (1 Salıncakta 4 tane kullanılıyor) 1 salıncak için 145 TL olduğunu öğrendim.
Şimdi sizlerden ricam bu fiber braketleri servisin dışında başka bir yerden bulup bulamayacağımı bilen varsa söylerse memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.

değerli üyemiz size birebir orjinal nissan parçaları bulabileceğiniz bir şirket önerebilirim.kendi aracım dahil parçaları buradan temin ediyorum.hem japon üretimi hemde uygun fiyatlı.
genç tokel otomotiv 0212 632 71 25

birde bu tür durumlarda yeni konu başlığı altında açarsanız sizin için daha faydalı ve hızlı olur!...

http://nissanci.com

RETROSOSYONER



RETROSOSYONER

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Bildiğim kadarı ile orjinalde alsanız braketlerden bir süre sonra ses gelmeye devam edecektir. Nissan almera ve primera'nın kronik sorunudur. Almera modelinde daha çok ortaya çıkıyor. Yinede braketleri değiştirip değiştirmemek sizin tercihinizdir.

konyahooligans



konyahooligans

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
uzun bir aradan sonra bu mesajı hortlatmak iyi olacak Smile arabada satıldı abi ama olsun Smile

RETROSOSYONER



RETROSOSYONER

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Üstelik bütün sorunlarınıda çözmüştüm Smile

konyahooligans



konyahooligans

Nissancı.coM'da
KAPTAN PİLOT

KAPTAN PİLOT
Smile HEP ÖYLe oluyor abi zaten bir arabaya tam bineckken satıyoruz:)

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz

 


Admin İletişim
Powered by Nissanci.coM ©Bir Nissanci.Com Kuruluşudur.
Copyright © 2008-2009 By b@b@ko & Nissanci.coM
©Gizlilik İlkelerimiz
Web sitemizin dışında farklı sitelere yönlendirilen linklerin içeriklerinden sitemiz sorumlu tutulamaz...


Bedava forum | ©phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Son tartışmalar